uppdatering

Ja nu har ju då lillkillen kommit till världen. Han tittade ut den 25/6 kl 13.45.
Allting gick hur bra som helst. Från det att krystvärkarna började så tog det en halvtimme innan plutten va ute. Han vägde då 2770g och mätte 46cm. Ingen stor skit men han e min skit! =) hihi..
Vi låg på BB i 2 dagar sen kände jag att det var dax för oss att åka hem då jag inte vart hemma på 4 dagar och hade en sjuk hemlängtan. Och allt såg bra ut med plutten så vi fick tillåtelse att åka hem. Väl hemma kunde jag äntligen slappna av ordentligt. Fick duscha hemma och bara njuta. Men sen har det bara vart full rulle. Folk har vart här och vi har försökt få in rutiner och sånt. Som tur är har min mamma vart här och hjälpt mej en hel massa. För jag har fått mjölkstockning så jag kan inte amma lilleman, så jag har inte mått så bra alla dagar. Men nu har jag fått antibiotika. Och mjölkstockning är inget jag rekomenderar till någon. Det gör ont!! Men nu börjar det ge med sej förhoppningsvis.

Nu hinner jag inte sitta här mer. Det väntas besök om en stund =)

Men slänger in nån bild på plutten ändå!

Puss Hej!

  Myser på mammas mage i soffan!

Mycket stolt pappa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0