sikken natt

Ja gud ja, jag gick o la mej på soffan vid 11 snåret igår kväll och skulle kika teve. Somnade till o vaknade igen vid 1. Då gick jag o la mej i min säng, men blev inte kvar där så länge. Nicke har snarkat och levt jävel så jag tog mitt täcke och bäddade ner mej i soffan igen. Sen har jag haft värkar inatt med så det va ganska svårt och inte bli irriterad när han snarkade, så det va ju bara att packa sej ut i vardagsrummet. Fick på nån dålig kriminalserie som jag somnade så gott till. Vaknade när han kom upp vid kvart i 5. Så nu har jag druckit en kopp kaffe och ätit en youghurt. Och nu sitter jag här. Känns meningslöst o gå o lägga sej då ja ska upp kl 7 igen. Har BM besök idag 8,30 sen ska jag till stan igen med min bil. Skulle byta skyltbelysningen igår som dom anmärkte på på besiktningen, men när vi tog isär det visade det sej att det hade brunnit, så nu måste vi byta lite mer än vad det var tänkt. Lite kablar o brôte. Så det ska vi se om vi kan göra idag =) hoppas de, så kan jag köra in den på besiktning igen så har vi det ur världen innan bäbis får för sej att kika ut. Slippa tänka på det. Känner att man har annat o tänka på än att bilen ska bli besiktigad.
Men jag tror att jag ska gå o lägga mej i sängen och läsa lite iaf. Har ju äntligen fått tag på Leif GW Perssons nyaste bok =) Det tog ett tag att hitta den kan jag säga. Men till slut hittade jag den, på ICA Maxi! Haha.. Till ett billigt pris till o med.. Kunde inte bli bättre =)

Men ha de gôtt då!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0