babbel

Då va nästan denna veckan gjord me. Vart har den tagit vägen? Känns ju som jag inte hunnit med speciellt mycke alls..

Jag va och inhandlade lite nya kläder i måndags iaf. Hittade 2 toppar och ett par byxor. Jättegoa byxor till o me. Så funderar ju på o köpa ett par till faktiskt, haha..

Annars har jag väl inte gjort mycke alls denna veckan.. Igår hade vi möte/utbildning på jobbet. I risker som finns i arbetet. Vi hade chefernas båda mammor på besök varav den ena är polis och den andra sjuksköterska. Så det pratades om allt frånmisshandel och våldtäkter till hur många bakterier det finns under en graverad ring. Om man skulle gå och tänka på hur mycke bakterier man egentligen handskas med varje dag så skulle man vara sjuk jämt. Ju mer bakterier man vistas i ju mer immun blir man. Det är vad jag tror iaf. Sen finns det säkert nån som inte håller med men det får ju stå för den/de personerna. Jag säger bara vad jag tror.


Nu knallar jag snart in i vecka 25. Och vart har denna tiden tagit vägen? Har bara 15 veckor (+- 1-2 veckor) kvar av graviditeten nu. Och jag har ju inte så länge kvar att jobba heller.

Och dom jävlarna på Försäkringskassan har slarvat bort ett papper för mej med, men jag fick skicka in ett nytt bara men nu tar det ju ännu längre tid innan dom kan ta ett beslut.. Handläggningstiden var på en månad. Så det är väl nätt och jämt jag hinner få hem papper på beslutet innan jag ska sluta jobba.. Men det är väl deras huvudvärk. Problemet blir väl kanske det ekonomiska då isf. Fast ändå inte.. Jaja, det ger la sej.


Nu ska jag gå o kika lite teve iaf..


Have a najs evening


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0