inte så värst länge kvar nu

Nu har vi traskat in i vecka 27, dvs att det bara är 13 veckor (3 månader och en vecka) kvar tills den lill* ska kika ut i stora världen. Det är inte så lång tid alls när man tänker på det. Tiden hittills har ju gått superfort, men risken finns väl att tiden stannar upp totalt nu istället.
Nu har alla inköpsplaner startat. Har kollat lite på barnvagn, bilbarnstol, spjälsäng och lite sånna grejjer som är det nödvändigaste. Spjälsängen behöver vi väl inte oroa oss för, den skulle blivande farmor köpa på Ikea, men jag får väl allt följa med så att det blir en sån just jag vill ha. Hon köpte även lite bäbiskläder när hon va i Thailand nu, mycke fina kläder faktiskt.
Sen nämnde jag även att jag kanske ville ha en vagga, ni vet en sån man hade förr.. Då säger min svärfar att det faktiskt finns en sån att hämta hos Nickes kusin. Så det ska vi väl ta och fixa de närmsta här. Måste röjja upp i det som ska lill*ns rum med. Som det ser ut nu har vi bara ställt in saker där som ska in i vindsförrådet, men inte kommit längre. Det är ju inte så att hela rummet är fullt, men man ska ju få tummen ur nån gång och sätta igång med det. Men den tummen kanske lossnar när man minst anar det ;p haha

Nu ska jag städa lite här..

Kisses and hugs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0