090504

Nu va det ju en vecka sen jag skrev så nu behövs lite uppdatering kan jag tro. Jag hade häcken full känns det som hela förra veckan, jag va nog inte hemma en hel dag tror jag. Alltid iväg på nåt. Och det blir nog kanske inte mycke bättre denna veckan. Idag ska jag till volvo och byta till sommarskor på min bil (något försent) och sedan ska jag hämta mamsen som ska komma och bo med mej denna veckan för Nicke åkte iväg till Orust tidigt imorse för att jobba hela veckan så jag ville inte va själv så då frågade jag mamma om hon ville bo här.. Sen imorn ska jag, mamma och min svärmor åka ner till Ullared och kika en sväng. Har inte vart där på ett tag nu verkligen. Annars brukar jag åka 1-2 gånger per år men nu har det vart dåligt med det. Men nu äntligen kommer vi iväg imorn (hoppas jag) om inget annat händer.
Men nu ska jag väl inte tjata här mer utan åka och fixa nya skor till pärlan.

Ha de gött så hörs vi sen!

Lämna gärna ett litet spår om du är här =)

Pussen o Kramen vi syns i staden, haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0