onsdag 13/5 - 2009

Ja nu rinner tiden iväg ordentligt fort. Som ni ser här i sidan så har jag bara 37 dagar kvar. Tycker inte det är alls längesen det stog typ 230.. Jag vet inte var den här tiden har tagit vägen. Det värsta är att tiden går ännu fortare när den lill* väl kommit ut. Dom växer ju så sjukt fort. Kan man inte bara pausa tiden då och få njuta när dom är små? För rätt som det är så är dom 15 år och står i dörren och säger:  -" Du ska bara skita i vart jag ska, jag kommer hem sen! " Haha, jag vet ju bara hur jag va när jag va 15. Fast vi får väl hoppas att dom inte kommer i det stadiet utan är snälla och underbara heeeeela tiden.. Klart, med sånna underbara föräldrar kan det ju inte bli annat.. Eller hur?! =) hehe


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0