soooooooooool

Ja idag va jag uppe lite tidigare.. Vaknade vid halv 9. Älskling va redan borta då. Han skulle iväg och jobba =(
Men idag mår jag lite bättre än jag gjorde igår. Så jag tror jag ska ta o brumma till stan en sväng och dricka lite kaffe hos Therese. Va ett tag sen vi träffades nu =(  Ska även kasta in en filt till min mamma som hon ska tvätta åt mej för jag har ingen torktummlare och den måste tummlas.. Då är det tur man har en mamma som kan göra det åt mej.

Igår blev det som sagt inte mycke gjort, jag gick i slowmotion mest hela dagen. Gick i mysbyxor fram till typ kl 6 på kvällen sen hoppade jag i duschen och fick på mej lite andra kläder för svärföräldrarna skulle ju komma. Men dom stannade inte så länge så jag fick krypa i mysisarna igen =)

Imorn är det dax för BM besök igen. Denna gången ska vi kolla näringsflödet till den lill* se så att det står rätt till. Måste säga att ja e lite orolig över att det inte kommer fram ordentligt. Vad gör dom då? Jag menar, jag äter ju ordentligt och lite till där emellan. Så vad fan e problemet? Dom säger ju inte så mycke heller. Väldigt dåligt med information. Men nu ska älskling följa med imorn så hoppas allt att han kan få ur dom nånting.

Nu är det dax att äta frulle!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0