här händer det grejjer

Oj, såg att jag inte skrivit på ett tag. Passar på nu när Lilleman tar sej en liten lur. Den blir väl som vanligt inte så lång. Men en stund iaf.

I förra vecka så vände sej min ille prins över på magen =) så stolt är jag. Nu händer det massa grejjer ska ni veta. Han tycker att allt är så skojjigt så han skrattar största delen av dagen. Då han inte e febrig eller liknande då. Vilket han vart ganska mycke de sista. Men det är väl dom förbaskade tänderna. Dom säger ju att när väl den första har kommit så är det inte alls lika jobbigt när dom andra ska upp. Är detta sant? Jag hoppas verkligen det. för nu är det ganska mycke feber och gnäll.. Och naturligtvis massa dreggel. Men han e såklart lika söt som vanligt.
Vi har börjat med smakportioner =) guuud vad roligt det är. För tillfället gillar han ju bara gröten. Men idag ska vi faktiskt prova Biff Stroganoff. Det ska bli spännande =)
Idag när jag kom upp och skulle hämta prinsen efter morgonvilan, ja då låg han på tvären i sängen.. På magen! Hur sjutton ha han lyckats med detta? Det skulle jag gärna vilja veta.

Igår va Helen här en sväng, alltid lika trevligt att få lite besök sådär =) Hon stannade dock inte sååå jättelänge för hon skulle ju jobba =( men men.. Vi kanske träffas till helgen igen?! Det e ju ingen som vet.

Nääe, nu tog min fantasi slut.. jag kastar in en liten bild på Prinsen med..



Gröt e grejjer =)

Kommentarer
Oista

Söt max. . . Kan du höra av dig någon dag för jag har förlora mobilen med alla nummer. . Mvh mr Oista

2009-12-12 21:33:13




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0