vad händer?

Känner mej så svag i kroppen. Känner mej inte alls kry. Halsen kliar och näsan är snuvig. Bara jag inte blir sjuk nu. Det vill jag verkligen inte. Helt hängig och slö är jag. Fryser som en liten gris.

Om en och en halv vecka kommer min älskade bror hem från Portugal. Ska bli underbart att få hem honom igen.

Guuuud, jag hade massa i skallen som jag tänkte jag skulle skriva här men nähääe då.. Då får man världens hjärnsläpp och hjärnan går på högvarv.. Hmm, nääe jag lämnar det väl såhär då.. Jag kanske återkommer lite senare när jag kanske kommit på vad det va jag skulle skriva..



Tur att Timon o Pumba alltid kan pigga upp en =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0