Jisses!

Herregud vad jag är dålig på att skriva i min blogg då! Men jag kan väl skylla på att jag inte har lika mycket tid längre.

Ja, vad kan jag skriva idag då?!

Livet rullar på sakta men säkert. Lilleman växer så det knakar. Han håller på att få sin 5:e tand. Och troligtvis är den 6:e på väg med. Stora killen nu =) Det har vart en period med sjukdommar för honom nu. Han har haft öroninflammation 2 gånger på ungefär en månad, och han blir tokförkyld varje gång en tand är på gång. Och under den sista öroninflammationen så vart de ju så att det var en tand på väg så det blev extra gnälligt här hemma.
Men även om han är sjuk så är han ändå en liten solstråle. Det är så underbart! Skönt att han inte bara är tjurig o gnäller.

Måste ju få skriva lite om det underbara vädret vi har fått med =) Det är ju underbart. Man blir såå mycket piggare bara solen tittar fram lite. Och att vi har solen som värmer hela dagarna gör absolut ingenting. Dock påminner det här vädret om att det snart är dax för lilla mej att börja jobba igen, vilket jag inte vill.. Vill bara vara hemma med Prinsen! Men men.. Thats the way life goes..

Snart kommer Max lilla kusin till världen med =) Guuud vad roligt det ska bli.. Tråkigt bara att systers graviditet skulle orsaka så mycket smärta med foglossningar och ryggont. Men nu är det som sagt inte sååå länge kvar.. Bara typ 2 månader =)

Nääe, om jag skulle ta och göra nåt vettigt kanske..

Bjuder på en bild av en nyvaken kille =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0