Less

Nu börjar det verkligen bli riktigt tråkit att bara vara hemma. Kan inte åka nånstans. Har ju ingen bil. Dom som vet var jag bor, ni vet att det kanske inte är någon direkt hitt att bara sitta här. Och många säger till mej att gå ut och gå, då ställer jag alltid en motfråga. Gillar du att gå ut och gå själv? Oftast blir svaret "Nej" Nej men dåså..
Och vissa människor säger; "Du har ju lilleman" Ja självklart har jag det, men jag vill ju för guds skull kunna prata med någon vuxen människa om vuxna saker. Att kunna komma upp på morgonen på helgerna och prata med Nicke, det är guld värt. Att överhuvudtaget ha nån att prata med på morgonen är underbart! Men det är ju bara 2 dagar i veckan det är så. Så varje gång jag får komma hemifrån lite njuter jag extra mycke. Igår kom till och med min Helen hit och hämtade oss bara så att vi kom ut lite. Underbart!

Så jag säger bara, ni som har "lyxen" att kunna ta er nånstans om ni vill, njut av det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0