Torsdag 22/4-10

Idag har "Tant" Helen och "Tant" Anna varit här och fikat lite. Eftersom jag inte har någon bil så hjälpte dom mej att åka ner till Svenljunga så jag fick handla lite. Väldans snällt tycker jag. =) Massa bus med Lilleman blev det också. Han blir en helt annan kille när Helen kommer hit. Han typ bara struntar i sin mamma, men det kan vara ganska skönt det med. Istället för att han bara klänger på mej så fort det kommer någon hit swå är det skönt att han är såpass "orädd" så han kan sitta hos nån annan med.
Nu sover lillfisen så jag passar på att blogga lite, va ju trots allt en vecka sen. Denna vecka har det inte hänt så jättemycke. Min syster med magen va här igår en liten stund. Och i Tisdags va min gamla jobbarkompis Johan här o tjötade lite skit. Och drack kaffe med naturligtvis. =)

Igår bestämde vi att Farmor och Farfar ska ha Lilleman Lördag-Söndag så jag och Nicke kan få lite mamma-pappa tid. Så vi ska gå ut o äta lite och bara ta det allmänt lugnt. Försöka sova ut lite på söndag kanske. Kanske inte blir mycket för Nickes del eftersom det är dax att ta tag i vedhögen som ska kapas o klyvas. Som tur är har man snäll bror och en snäll Johan som kommer hit och hjälper till. Och min mamma kommer med hit och umgås med mej och lilleman medans grabbarna river i högen =)
Så för våran del blir det handling och lite matlagning faktiskt. Och på eftermiddagen lämnar vi iväg lillfisen. Så ser våran kommande helg ut. =)


Han ser något fundersam ut <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0