Afternoon

Nu sover Prinsen för andra gången idag. Han har i stort sett suttit i mitt knä och myst medans vi tittat på Mora Träsk sedan han kom upp vid halv 11. Så det märks ju klart och tydligt att han inte är helt hundra.. Tror jag ska hoppa in i en dusch innan Syster Jeanette får för sej att komma hit. Sedan ska vi åka till Svenljunga och handla då det ska grillas ikväll =) Det va så längesen så de tyckte jag vi kunde göra =)

Såå..... I'm of to the dusch!




Ligger på soffan o tittar på Musses klubbhus!

Kommentarer
tarja

Inte roligt när de små inte är 100 % friska. Hoppas ni får en trevlig grillkväll själv ska jag bjuda kompisen på Tacos... dregel

2010-08-27 14:52:37
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0