Dutti tjej! =)

Har vart så duktig idag känner jag! Kastat in ved, tänt i pannan så det blir varmt och skönt här =) Tvättat 2 maskiner tvätt.. Och jag har hunnit busa en hel massa med Prinsen som är på ett sånt strålande humör idag =) Han till och med åt riktigt duktigt på lunchen (han brukar krångla en heeeeeel del med detta) Men nu ska han snart nana tror jag. Han sov inte en blund igår på dagis, trodde då att jag kanske skulle få sovmorgon idag.. Men ICKE! Haha, 06,15 slog jag upp ögonen hur klarvaken som helst. Satte mej upp i sängen och tänkte gå upp.. Och precis då så signalerade Prinsen att han minsann också var vaken. Snacka om att han har en inbyggd radar =)

Tror minsann jag ska gå o lägga han nu så sen ska jag dammsuga kanske.. =) Eller så kanske jag hittar nåt annat skojjigt att grejja med =) Haha



Kommentarer
tarja

OJ! vad ni är morgonpigga. Här vaknar vi inte till liv förrän vid nio :)

2010-08-31 21:17:29
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



Jessica

Gud vad skönt! Önskar ibland att jag kunde ha de så me. Men han har vart morgonpigg sen han föddes.. Jag e dock inte lika pigg :s

2010-09-01 06:10:34
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0