Hjälp!

Sista dagen i Augusti har kommit. Vart har tiden tagit vägen? Det känns som att hösten redan är här, vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Hade endast 3 plusgrader när jag o Prinsen gick upp idag. Brr.. Tur man kan gå ner i pannrummet och röka =) Haha!

Idag blir det inget jobb för min del. Jobbade igår 10-19, det är en jävla pisstid att jobba. Lämnar Prinsen på dagis kl 9 sen träffar inte jag han förrän vi går upp på morgonen efter. Det känns lite konstigt faktiskt.
men det blir en lugn dag idag iaf skulle jag tro. Känns som att jag har en del att fixa med hemma. Elda ordentligt för en gångs skull, kanske tvätta lite, fixa lite käk =) Ja det finns alltid saker att göra.Skulle vilja åka till min mamma en sväng med, men känner inte att tiden till det finns riktigt idag. Men känner jag mina chefer rätt så är jag säkert ledig imorn med. Såååå trött på detta nu!

Häpp.. Nu ska jag grejja lite medans Prinsen nanar gott =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0