Hoppsan!

Oj då! Nu var det ju ganska längesen jag skrev nåt här. Tanken har slagit mej ett par gånger och det gjorde så ont så jag la ner idén med n gång.. Haha..

Vad har hänt sen senast?

  • Jag har börjat jobba.. (blandade känslor måste jag säga)
  • Prinsen har börjat på dagis (MYCKET skojjigt)
  • Badrumsrenoveringen är påbörjad (vill bara få det klart!)
Ungefär så mycket händer här på lite mer än en månad.. Haha.. Fattigt! Nääe det har väl hänt lite mer kanske men inget som jag kanske tycker är av värde att skriva här.

Idag ska Prinsen lämnas på dagis sedan ska jag åka till staden och hjälpa kära mamma att handla lite. Sen får man väl se om de blir nåt jobb ikväll eller inte. Dom ringde igår och sa att vi hade jobbat så bra måndag och tisdag kväll att vi int behövde jobba igår. Känns könt att dom ringer och berättar att man gör ett bra jobb =)

Kommentarer
emma

vart jobbar du? skulle med vilja ha ett sånt jobb :D

2010-08-20 09:26:33
URL: http://krakradion.blogg.se/



Jessica

Jag jobbar för ett bemanningsföretag som heter Logent.. Men är på ens i viared och packar varor för CDON.COM =)

2010-08-20 14:31:39
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0