Suck!

Prinsen min känns fortfarande inte helt 100.. Han har sovit i 2 timmar nu. Och det är högst ovanligt när det gäller honom. Han var bomtät i näsan när vi gick upp idag. Så det va bara att ta fram den lilla sugen. Tur jag har köpt en ny som man inte behöver vara två för att använda. Och tur är väl att han"tycker om" denna =) För det går mycket lättare att göra rent den lilla näsan nu. Så jag är i valet o kvalet att lämna honom till dagis faktiskt. Känns som att han bara skulle bli en "plåga" för dom för han är väldigt gnällig och kinkig idag. Jag vet inte hur jag ska göra faktiskt.

Vi har åter igen fått problem med våran bil =( Blir så jävla trött.. Nu verkar det som att hjullagret e kasst! Och det är väl ingen billig historia skulle jag tro. Så nu måste jag lämna in den nån dag med, för Nicke va inte säker på att han kunde grejja det. Gaahhhh! Känns inte riktigt som att det är min tur nu, att det ska få flyta lite grann för mej.. Sjuk son, kass bil, krasslig själv. Saknar min syster i Norge.. Suck..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0