vab-dag

Idag blir det en vab-dag då jag känner att Prinsen inte riktigt är 100% frisk. Så jag har ringt dagis, jag hoppas på att han kan gå imorn. Har inte riktigt råd att vara hemma känner jag. Men allt för Prinsens skull.. Så nu ska jag bara försöka få tag på folket på mitt jobb. Lättare sagt än gjort tror jag, dom brukar vara lite knepiga att få tag på. Men det ger sej..
Så idag ska vi åka och hämta Prinsens mormor, hon brukar vara här när han är sjuk. Och dessutom känner inte jag mej helt 100 heller så det är skönt att ha någon här som hjälper mej lite =) Och så är det ju naturligtvis skönt med lite sällskap =)

Helgen har då vart lugn eftersom Prinsen vart sjuk, Nicke va iväg och jobbade på lördagen, och sen gick han ner till bygdegården på kvällen för det va lite fest där. Själv stannade jag hemma och va bara jag! Gick väl o besökte kudden runt 21 tiden och vi sov så gott ända fram till 06,10 på söndagsmorgonen =) Heeelt underbart!

Igår vart det inte mycket gjort. Tvättade en maskin tvätt, plockade lite. Men mer än så blev det inte då jag började känna mej lite krasslig.

Hugs and kisses!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0