101211

Igår kl 10,25 anlände vi till Arlanda. Kallt som tusan var det när vi kom ut genom dörrarna för att röka i väntan på syster som skulle dyka upp och hämta oss. När vi väl kom fram till Bagarmossen så var vi så hungriga så vi åkte raka vägen till grillen och åt en burgare som visste var den skulle :) sen åkte vi hem och drack kaffe. Lite senare begav vi oss till Farsta centrum för att kika efter lite kläder. Men ingen lycka där inte. Kom därifrån minst sagt tomhänt. Kvällen blev ganska lugn. Lite middag och tårta för att fira födelsedagsbarnet lite granna. Sen blev det att blondera håret och titta på idolfinalen! Efter en dusch så var det dax för sängen! Vaknade ganska tidigt men det va inte dumt för jag o Jenny skulle en tur till Solna centrum för att träffa Jessica :) Och där hittade jag minsann lite kläder. Så nu är jag lite nöjd iaf. Så nu är vi klädda för festen ikväll. Blir nog ganska lugnt för min del, känner att jag kanske inte vill flyga när jag är bakfull. Men ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0