Dan före dopparedagen!

Sovit väldans lite inatt. Då det bara var 13 grader varmt hemma igår är vi kom hem beslöt jag mej för att jag skulle gå upp var 3:e timme inatt för att slänga i ved i pannan, så att det var varmt och skönt när vi vaknade. Det är ganska jobbigt men skönt när det väl är gjort..

Om en stund är det dax att dra sej mot stan för att hämta upp mormor och sedan åka till säs för att göra ultraljud på Prinsens buk! Hoppas att det går relativt fort bara. Sedan ska vi upp till barndagvården för bedömning.. Sedan åker vi hem en liten stund för att sedan bege mej hem till Familjen Teglund! Sedan är det shopping i Ullared som gäller :)
Under tiden jag är iväg ska pappa Nicke ut och leta upp en fin gran som han ska klä och fixa tills jag kommer hem :)
Under tiden så är mormor och "mormor" barnvakt till Prinsen.

Haha, egentligen hade jag inget vettigt alls att skriva, men några futtiga rader blev det allt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0