Helg!

Snart är det helg för min del. Eller ah, snart o snart.. Om 5 timmar ungefär tar jag helg. Denna helgen är ingenting planerat. Förutom att jag ska brottas med tvätten! Det har kommit lite på andra plats nu när Prinsen vart sjuk och Pappa Nicke har varit över och hjälpt grannarna så mycket på kvällarna. Men nu så! Inget bestämt mer än detta! Och det är faktiskt ganska skönt, då nästa helg är uppbokad till fullo från fredag förmiddag till söndag eftermiddag då vi kommer hem igen. Det ska bli så skönt att komma iväg bara jag och Nicke. Så Längesen vi gjorde de. Visst vi har väl haft barnlediga helger men då har vi bara varit hemma. Men nu ska det bli skönt och åka iväg och träffa familj och vänner i en helt annan stad. Självklart kommer jag sakna Prinsen en hel massa, men jag vet att han har det bra hemma med mormor och Kicki! Men! Nu ska vi avverka denna helgen först.. Om någon är sugen på att hitta på nåt så är det bara att höra av sej. Vi är öppna för förslag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0