Last day of 2010

Sista dagen på år 2010 är här! Den inleder vi med mys i soffan till Ice Age som gick på teven. Sen var det dags att börja röjja i köket. Och nu är det klart :D Så då ska jag snart gå på lite dammsugning och annat fix! I eftermiddag kommer Farbror Johan hit och ska fira in det nya året med oss Tant Elin kommer med också. Så de blir bara mys här. Inget sådär festligt kanske men man orkar faktiskt inte det när man går upp tidigare än f*n själv (läs: När man börjar bli gammal) Men det ska nog bli trevligt det med :) Vad ska ni hitta på?

 

Arbetsdagen igår blev kortare än väntat, och det var ju skönt. Klockan 10,45 knallade vi ut genom dörrarna på jobbet med ett brett leende! Det var jätteskönt. Så vi åkte till ica och handlade hundmat till Fias hund och sen hem till dom för mys! Sen var det ju det där med handlingen! Jag drog mej verkligen för att åka till ica då jag visste att det skulle vara mycket folksådär dagen innan nyår. Men vi behövde ju handla så jag skulle slippa det idag. Så det var bara att bita i det sura och åka dit. Men det gick ganska så smärtfritt faktiskt. Men vi glömde det viktigaste! Yoghurt till Tzazikin! Jag köper alltid 2 gurkor när vi ska grilla, en till tzaziki och en till salladen. Så även denna gången… Men ingen yoghurt. Så får fjäska med Farbror Johan om han kan köpa med sej det :p

 

Så! Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0