Snöjour!

Dagen började 05,20 här hemma. Prinsen har varty mycket trött och tjurig liten kille idag. Han gick och la sej igen vid halv 8. Men sov knappt en timme. Sen har han vart en mycket gosig liten krabat. Vi satteoss i soffan och tittade på "cars" en stund. Men plötsligt ville han inte kolla på det mera. Utan nu har han återgått till "Mora Träsk" igen. ja det va som vi sa, han tröttnar väl på allt annat vi sätter på till han på morgonen när inte vanliga teven hjälper. Han låg i min famn och helt plötsligt hör jag att det snarkas för fulla muggar och att han rycker sådär man gör precis när man somnar. Och mycket riktigt, då sov han. En knapp timme efter han kommit upp. Han vaknade inte ens när jag krånglade mej upp ur soffan för att gå upp och lägga honom i sin säng. Så nu får vi se hur länge han sover. Tanken var att vi kanske skulle åkt en sväng till mormor för att se hur hon mår. Men kanske ska flytta den tanken till imorn istället. Får se om det kanske blir så att Pappa Nicke får ge sej iväg och ploga snö idag, då himlen öppnat sej nu och det vräker ner snö, då han fick gå på snöjouren igår :(
Ja, det är mycket goa pengar han tjänar extra på att ploga snö. Men det är inte så himla skojjigt att inte träffa honom på flera dagar då vi går om varandra hela tiden.

Åh, jag fick ett så gött besked igår. Tyvärr kan jag inte prata om det riktigt ännu, men jag lovar att jag kommer berätta om det så snart jag bara kan :) Flög på moln efter de hela tiden :) Kunde inte sluta le! Haha, hoppas ni är riktigt nyfnikna nu :p den som väntar på nåt gott....

Sitter och kikar på en 50-års present till min svåger som fyller år om en vecka. Jag vet att han inte läser detta.. Eller?! Haha! Men jag kikar på lite upplevelsegrejjer. Hade vart kul och ge honom nåt sånt. Men tyvärr så är det nog så att hans vikti kommer sätta stopp för vissa saker jag tycker e skojj, som han antagligen kommer att uppskatta. Sen kanske det hade vart trvligt att syrran kunde få följa med också. Men då springer tyvärr kostnaden iväg. Men kanske en spa-grejj eller så. Nu kanske hon iaf läser detta, men nu vet ju inte hon vad jag bestämmer i slutändan :p smart va.. Haha!

Hepp.. Dax att göra nåt vettigt!

Hej så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0