Penicillin is the shit!

Ny dag, nya tag. Somnade ganska tidigt igår och jag har sovit hela natten. Så jag är ganska utvilad idag :) Nicke gick över till grannarna igår efter vi ätit kvällsmat. Jag och prinsen tittade på Skrotnisse som är hans nya favorit. Sen var det dax för honom att sova och jag blev helt ensam. Men det är faktiskt fruktansvärt skönt emellanåt. Helt tyst och lugnt. Så jag gick och la mej och läste lite och till slut somnade jag, hörde inte nånting när Nicke kom hem alls. Men han hade kommit strax efter jag somnat. Prinsen hade en sån bra dag igår att det inte va sant. Han brukar alltid bli lite gnällig när vi kommer hem, men inte igår inte. Han grejjade och fixade med sina saker. Så jag fick undanröjjt i köket och det var himla skönt och få det gjort. Avskyr när mitt kök är stökigt! Och en liten uppdatering på Prinsen! Han har som sagt blivit mycket bättre sedan han fick en penicillin kur. Och alla går märkt en stor skillnad på honom. Han sover bättre, äter bättre, leker mer både hemma och på dagis. Så jag säger bara det till er mammor som har sjuka barn ofta, stå på er! Hade jag inte tjatat på läkaren att vi skulle få Penicillin hade vi fortfarande haft VAB dagar varje vecka. Men nu har vi inte haft en enda redan vi började med medicinen. Så är era barn sjuka ofta. Kräv penicillin!

Kommentarer
tarja

Skönt att läsa att det inte bara är jag som inte klarar av ett stökigt kök!

2010-12-14 09:42:09
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



Jessica

Det är det värsta som finns. Sen att det kan vara stökigt någon annanstans det klarar jag sådär men inte köket :)

2010-12-14 09:48:28
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0