Reslutat!

Jo, vi fick en tid på VC.. Han kollade öronen, halsen och lyssnade på lugorna.. Han var lite, lite röd i öronen men det tyder på att han har ett virus i kroppen som inte vill lämna honom ifred! Dom tog även ett sänka på han och det visade också på ett virus. Och tyvärr kan man ju inte behandla virus utan bara medicinera så gott det går med febernedsättande.

Det värsta med hela den här sjukdomshistorian är att mitt jobb hänger lite löst just nu! Hade det inte vart för mina änglar på min arbetsplats hade jag vart historia där nu! Ni vet vilka ni är! Massa kärlek till er! Jag svängde förbi där efter VC och pratade med älskade Fia, och blev på mycket bättre humör med en gång!
Sen bar det av hemåt, enbart för att hämta ett par blöjor till Prinsen. För att sedan åka till stan och köra hem mormor som kom hit igår, beredd på att ta hand om Prinsen idag så jag kunde jobba. Men med tanke på febern så ville jag inte lägga det på henne! Så jag fick allt vara hemma med. Så det blev en kopp kaffe där och sen vidare till Maxi för att köpa Pommes. Och sen hem.. Prinsen sover just nu, jag har dammsugit och plockat undan lite. Väntar på min kära vän Elin som kommer hit och myser med oss ikväll :)
Helst av allt hade jag velat åka till Grand och gå med alla jobbarkompisar ikväll. Men det funkar lite dåligt kan jag säga :( Såååå tråkigt! Men jag hoppas att det kommer fler chanser i framtiden. Känns verkligen som man har många framtida kompisar där! Stormtrivs verkligen!

Så! Nu vet ni vad vi har hittat på idag?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0