Sommar, sommar och sooooool nananananana

Har inte riktigt hunnitatt uppdatera mej här känner jag. Har vart massa att stå i. Midsommar, Prinsens födelsedag. Jobbsökande..

Midsommarhelgen var det full fart här hemma. Vi hade bestämt oss för att inte fira Prinsens födelsedag nåt vidare den dagen då det var många som va bortresta för midsommar. Så kalaset skulle äga rum på söndagen.
På självaste midsommarafton va Nickes päron, min mamma, nickes syster med sin nya kille, min syster med familj, Nickes moster me gubbe här och firade midsommar med oss. Det blev en hyfsat lugn o fin dag. Vi va nere en sväng vid bygdegården för att titta när folket dansade runt stången och alla barnen va så sommarfina. Prinsen härjade loss där på fotbollsplanen. Så mamma o pappa fick ingen lugn stund. Bara jaga han hela tiden =)

Lördagen va det dax att baka lite bullar till Prinsens kalas. På eftermiddagen va det också lite folk här. Cissi med familj kom o fikade lite och älskade Fia-Lotta med familj kom o grillade lite =) En helmysig eftermiddag/kväll blev det..

Söndagmorgon fick jag allt lite välbehövlig sovmorgon. Efter ha sovi 4 timmar natten innan hade jag gjort mej förtjänt av det. Halv 8 traskade jag minsann upp. Efter det att Prinsen somnat igen var det dax att slänga ihop 2 stycken smörgåstårtor och 2 stycken prinsesstårtor =) med massa hjälp av Nicke och min mamma klarade vi detta galant. Sen var det bara att vänta på allt folket =) Han fick mycke fina presenter.. Dock var det så att det blev några dubbletter, men så är det väl alltid? När man inte kan ringa till föräldrarna och frågar vad han behöver och inte, utan kringgår det så kan det lätt bli så.

Nääe nu ska jag ta mej lite välbehövlig mammatid nu medans prinsen tar sin förmiddagslur =)

Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0