Zuuuuul...

Ytterligare en helg har sprungit förbi oss.. Och den helgen har vart nåt så fruktansvärt varm! I lördags tänkte vi att vi skulle åka ner till Falkenberg o hälsa på Fia och Johan som är där nu =) Men då skulle dom tyvärr på STCC så det blev inget med det. Så vi begav oss till stan ocg gjorde ett besök hos Prinsens Farmor o Farfar istället. Det va najs de med. Men fof varmt =)

Igår va den varmaste dagen på helgen. Vi stack upp till sjön för att bada lite.. Guuuud vad skönt de va =) Prinsen ville inte ens gå upp.. Haha.. Men vi va ju tvungna eftersom i väntade besök och Prinsen behövde sova lite.. Men när besöket åkt så stack upp igen. Innan regnet och åskan kom.
Vi blev av med strömmen till råga på allt.. Nog för att vi blir av med teven o måste dra ur den men kan vi inte få behålla strömmen. Som tur va så var den ite borta några längre stunder.

Idag har det inte blitt så mycke gjort känner jag. Jag har röjjt lite i köket (o lite överallt när jag tänker efter) men mer än så blir det nog inte. Laddar inför kvällens jobb. När Prinsen vaknat ska vi åka mot stan, måste handla lite o så. Sen blir det en kaffe hos mamma när jag lämnar Prinsen. Sen bär det av mot jobbet. Det negativa med att stå på ett lager på sommaren är att när man tittar ut så ser man det fina vädret, men positivt är ju att när man jobbar kväll har man hela dagen på sej att vara ute i solen. (om man orkar dvs) Och det andra är att det är så sjukt varmt! Inga fläktar finns och ingen möjlighet till att öppna nånstans.. Men annars är det underbart att gå på lager.. I love it!

Nej nu ska jag sätta ner arslet i soffan lite innan Prinsen vaknar..

Puss hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0