100527

Maj månad börjar närma sej sitt slut. Vart tar tiden vägen? Tycker inte det va längesen vi klagade på all snö som föll nu känner jag massa folk som klagar på att det är för varmt! Lägg av säger jag bara.. Vi klagade när det va för kallt och vi klagar när det är för varmr. Aldrig nöjda inte.

Idag känns Prinsen bättre än han gjorde igår. Han har till o med ätit sin gröt =) Igår hade vi en så kallad "välling-dag" det betyder att han har ont i munnen så att han inte vill ha nåt annat än välling eller vatten att dricka. Men jag är glad att han bara får i sej nånting. Just för tillfället sover han, och har gjort 1,5 timme nu så snart slår väl han upp ögonen me.

Idag har jag väl vart lite mer effektiv än igår. Jag har iaf röjt lite i köket  =) Jag har packat fisens lilla väska med för imorn är det dax att knalla upp tidigt för att åka med pappa till stan. Ska hjälpa bror min med att köra lite möbler till deras nya lägenhet. Om det nu finns någon som kan hjälpa till och bära då ja har lite ont i ryggen och inte vill påfresta den alldeles för mycket. Detta ska bli kul o se vart alla finns när det är dax att slita lite..

Nej, nu ska vi se om jag kan lyfta rôven från stolen och göra nåt kanske.

Byby

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0