101130

Oj oj oj. Då va vi framme vid den sista dagen i November. Tycker faktiskt att detta året har gått väldans fort! Man hinner inte riktigt med, men samtidigt har man fått ganska mycket gjort. Eller?!
Julångesten har inte hunnit trilla över mej ännu, för jag har världens bästa sambo som hjälper mej med det mesta hemma så jag slipper stå med precis allt själv. I söndags strök han gardiner :D De ni! Och han fixade fram alla ljusstakar och grejjade.. Dutti kille :) Sen finns det självklart saker man vill fixa själv, som dammsugningen och de. Då jag har märkt att han "fuskar" lite. Men vilken kille gör inte det för att det ska gå så snabbt som möjligt ?! Haha!

Dagen idag är inte planerad riktigt. Det beror på vad våran bvc-sköterska säger när hon ringer. Men jag ska tvinga mej till ett infektionstest på honom. Träffade nämligen en kompis igår vars brorsdotter var exakt likadan och när hon hade fått penicillin så vart hon frisk. Läkarna kunde inte se något på testerna men hon hade ett högt infektionsvärde. Tror det ska ligga runt 10 om jag inte minns helt fel, och hennes låg på 60 nånting! Så nu jävlar! Wish me luck! Nu kommer den onda mamman fram i mej!
Ialla fall! Efter vi har varit där ska vi åka en svänga till stan och inhandla lite julklappar tänkte jag. Om jag hittar några. Sen ska vi till Lockryd och inhandla lite nya blommor till mina tomma fönster.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0