Äntligen fredag!

Äntligen har fredagen kommit! Veckan har varit oerhört dryg, kan vara för att min förkylning har bestämt sej för att nästan bryta ut. Men bara nästan.. Den är lika envis som den som bär på den. Men tror allt att den vinner i slutändan :) Igår när jag kom till dagis så va kille Prinsen febrig så idag är mormor hemma med honom. Som tur va så ringde dom inte under dagen utan beslutade sej för att vänta till jag kom :) Så idag fick han vara hemma. Underbara lilla mormor. Och så glad han blev när hon kom igår. Ikväll är det dax för julbord med jobbet, ska bli så himla skojj. Och för en gångs skull ska jag inte köra! Nicklas kör in mej och bästaste Fia! Sen kommer min kompis att köra hem oss inatt nån gång. Mycket snällt! Så imorn får vi se hur piggelin jag är.. Haha!

Kommentarer
Anonym

Åh, det är så jobbigt när en förkylning NÄSTAN bryter ut. Ha det så skoj på julbordet ;)

2010-11-26 08:07:41




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0