...

Att åka och handla när man är sjuk är inget jag rekommenderar. Det var det jobbigaste jag gjort. Först att bar klä på sej kläder för att sen sätta sej i bilen var jobbigt bara det :/ Sen när man kommer till affären och inser att det bara är jag och pensionärerna som är ute.. Oj oj oj… Och jag som inte ens gjorde en lista innan jag åkte. Så jag visste inte ett skit vad jag skulle ha egentligen :s

Såg en så rolig grejj i affären. Ni vet det finns ju påskägg, men nu finns det minsann julägg!! Höll på o smälla av.. Räcker det inte med allt annat godis ungarna får i sej under hela julhelgen? Nej nej, nu ska man få ett julägg me! Det kan Prinsen glömma bara! Nu är han ju dessutom för lite för det, men ska det fortsätta så kan han definitivt glömma det!

Ja ja.. Nu är jag hemma, helt slut.. Varorna är inpackade där dom hör hemma. Så nu ska jag slänga mej i soffan tror jag. Det har jag gjort mej förtjänt utav.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0