Happy fathers day!

Grattis alla pappor på fars-dag!
Morgonen startade med mys i sängen hela familjen, sen upp för att visa Nicke den fina insändaren i tidningen Prinsen hade gjort ;p Sen fick Nicke sitt paket :) Prinsen har vart mycket flitigt inför Fars-dag i år. Nicke fick ett par jeans :) Meeeen han har tydligen lagt på sej lite runt midjan så vi får åka och byta dom till ett par större. Men då kan vi ju passa på att kika in på Presentknallen med och köpa ramar då vi fått hem Prinsens dagisfoto :) Åhhhh, mammas hjärta smälter så fin han är.. Sedan bär det av till svärpäronen för att äta lite middag och fira pappa/svärfar/farfar på Fars-dag med.

Prinsens sömn på nätterna har faktiskt (peppar peppar) blivit lite bättre tack vare goda råd från läsare :) Jag gjorde exakt som dom rådde mej till och det blev förändring med en gång! Tack Fia & Tarja! Så igår klev vi inte ur sängen förrän klockan var nästan halv 8 men då hade vi iofs vart vaka en stund. Men det var så mysigt att bara ligga där lite halv-vaken och småbusa med Prinsen som har myror i brallan :)
Och inatt vaknade han runt klockan 4, jag var på väg upp men när jag väl kommit ur sängen så tystnade han. Jag väntade en liten stund men han förblev tyst! Så han somnade om alldeles ensam. Och sen vid halv 6 var det dax igen. Men då gick Nicke upp och hämtade honom för mys i våran säng. Vi gick upp vid halv 7 eller vad det var. Så jag känner mej relativt utvilad. Skulle bli himlans glad om det kunde fortsätta såhär nu bara. Men inget jag litar på..

Igår var jag, Prinsens moster, kusin Isabell, min kompis Cissi och hennes 2 barn på lekborgen i Knalleland. Prinsen busade för fulla muggar i bollhavet och var helt slut efteråt. Det va ju mamma med men inte f*n kunde jag somna så gott i bilen hem som han gjorde. Hur skulle det bli ;p Inte så bra tror jag. När jag kom hem och hade handla stod mitt hjärta och lagade mat till mej.. ♥ Sen slappade vi hela kvällen i soffan. Kikade på Dansbandskampen :) Sen var det dax för sängen och den bästaste boken! Tredje boken i Twillight Serien.. Sjukt bra!


Här är prinsens första dagisfoto.. Inte syns det att han har 40 graders feber inte :) Mammas hjärta! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Anonym

Jättesöt dagisbild! Vad bra att rådet hjälpte. :)

2010-11-14 19:37:00




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0