Höstblåsor?

Eller såkallad Mul och klöv sjukan.. Är det någon som hört om man kan få detta på tungan? Prinsen satt och kliade sej helt hysteriskt på tungan i morse. Så jag tänkte jag skulle ringa VC, men DÅ har dom stängt idag och imorn. Och dom hänvisade till 1177! Min mamma gick snällt upp och ringde dit, eftersom det kan vara himla köer där så ser inte det så bra ut och stå i telefon hur länge som helst på jobbet. Men den sköterskan va så snäll och ringde upp mej :-D så jag själv fick beskriva hur han var. Men jag vet inte vad jag ska tro om höstblåsor/mul och klöv sjukan! Nån som vet något om det? Tacksam för svar..

Kommentarer



Johan

Jodå, det fick min dotter när hon var 2 och som grädde på moset fick jag det med. Brände som eld i munnen :(

2010-11-25 16:10:29




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0