Jag vann!

Vi fick en tid på vc idag klockan 11,30. När vi kom dit möttes vi av en dansk läkare. Förstod inte mycket av vad han sa men allt jag behövde höra (efter han märkte att jag blev arg) va "- Jag kan skriva ut Penicillin till er, men jag tror inte att det hjälper!" Så han skrev snällt ut en flaska till oss. Så nu hoppas vi att den skiten han har i kroppen vill lämna honom ifred!

Efter vi hämtat hans meducin begav vi oss till Blomsterlandet i Lockryd för att inhandla nya blommor till köket, då jag kastade ut dom i söndags när gardinerna kom upp. Köpte även nya krukor till det :) Sen åkte vi hem! Nu ska jag inte göra så mycket mer idag än att laga mat och tvätta lite. Sen är jag klar för idag :)

Nån som hittat på nåt kul i den fina vädret idag?

Kommentarer
erica

Är ju så orolig att han ska få hål i tänderna..men bättre att han borstar lite än inget alls...så vi ska nog leka lite mer=)Hoppas lilleman blir bra nu då...håller tummarna

2010-11-30 23:21:43
URL: http://ericaargarden.blogspot.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0