Tireeeed!

Det har vart en ganska så tuff natt inatt. Jag somnade på soffan när klockan var lite efter 19, bestämde mej vid kvart i 8 att det kanske var en god idé att krypa ner i sängen istället. Eftersom Nicke försökte prata med mej och jag ville bara sova :)
Men givetvis piggnade jag till lite då och kunde verkligen inte somna om förrän klockan var halv 9 eller liknande. Men sen var det dax klockan 22 att knalla upp till Prinsen som förmodligen drömt om hemska saker. Men jag fick honom, som tur va, att somna om i sin egna säng... Fram till klockan 1! Då gick det inte mer. Då ville han ligga jämte oss. Han är inne i en period där han inte riktigt får någon ro i kroppen så det tog ju en bra stund innan han somnade igen. Och sen var det dax för katten att komma på att vi hade det mysigt i sängen, då skulle han ju givetvis vara med.. Uppe i mitt ansikte tyckte han att han skulle ligga :s Föste bort honom gång på gång. Han gav sej ju faktiskt inte. När klockan blev 4 knuffade jag på Nicke och sa att han minsann fick ta upp Prinsen så jag åtminstonne kunde få sova  liiiite till.. Men så blev det ju inte. Dom gick upp, Prinsen fick sin morgon "lelle" och sen hörde jag ett illvrål från vardagsrummet. Då fick han inte som han ville. Han ville ju titta på Byggare Bob. Trodde pappa! Men egentligen var det "Elias" han ville titta på :) Han har (peppar peppar) glömt av Mora Träsk. Jag satte på det till han härom dagen men då blev han så arg på sin mamma att det inte var klokt. Så nu är det "Musses Klubbhus" "Byggare Bob" och "Elias" som gäller här.

Idag är andra dagen jag är hemma, känner mej dock något bättre idag än igår. Vette sjutton vad detta kan vara. Men det går la över hoppas jag :)
Idag ska jag bara försöka ge mej iväg och handla hem lite mat. får se när jag orkar detta. Just nu vill jag absolut inte gå ut mer idag. Det är kallt ute! ;p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0