101118

Ja, då var vi hemma.. Anledning? VASP! (vård av sjuk Prins) När han vaknade imorse var han lite förkyld men ingen feber. Så jag skickade iväg honom till dagis iaf. Och jag har gått som på nålar hela dagen och nästan väntat att dom ska ringa. Frukosten passerade, lunchen passerade.. Åh tänkte jag, det klarar sej nog.. Skulle nog inte tänkt den tanken för då ringer telefonen. Då hade dom upptäckt små blåsor på hans tunga som kan vara höstblåsor. Jag har aldrig hört talas om detta innan, men det ska tydligen vara som svinkoppor, fast man får det oftast på i handflator och under fötterna. Jag ringde till VC Men dom kunde givetvis inte ge mej en tid idag, det hon kunde erbjuda mej var en tid till jourcentralen ikväll. Men jag känner att han inte är så dålig att vi behöver ta det utan jag ringer tidigt imorn och hoppas vi får komma dit. Annars vette sjutton vad jag gör. Jag går bärsärk tror jag. Han har vart sjuk väldigt mycket nu, men väldigt hög feber. Och det börjar oroa mej lite att det går upp och ner så fruktansvärt mycket. Första gångerna tänkte jag att jaja, det är ju så när man börjar på dagis. Men nu kan jag faktiskt inte tänka så mer. Och det går faktiskt svinkoppor, halsfluss, höstblåsor och vattkoppor på dagis. Så vore ju konstigt om han inte får nåt av det. Han som drar hem all annan skit :p

Och där var det slut på gnället! :)

Vad hittar ni på gott folk? Nyfiken på vad ni gör om dagarna!

Kommentarer
emma

Inte kul när barna är sjuka...:( idag gör vi inte mkt mer än o fryser röven av oss... :P

2010-11-18 16:44:43




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0