Vinterns nackdelar

Sitter här, i värmeljusens sken. Börjar frysa som fan.. Strömmen försvann för en dryg timme sen. Lite mer kanske. Massa ljus blev tända. Oron över hur jag skulle få i Prinsen sin kvällsvälling växte. Men pappa Nicklas fixade detta, vet ej hur men den blev ljummen iaf. Så han sover gott nu iaf. Hoppas jag. Så nu väntar vi bara på att strömmen ska komma tillbaka till oss. Finns ju verkligen ingenting att göra om man inte har ström. Man kan inte städa eller nånting ju. Annars hade de ju vart det ultimata då inget annat finns som distraherar en, som teve eller datorn.. Men vi kan ju inte göra ett skit.. Tur man kan blogga genom mobilen då, eller kolla facebook! Men saknaden av bara lite ljud växer ganska fort. Innan man blir av med strömmen tänker man inte på sånt här. Vad man kan göra och inte göra.. Men blir väl att gå på dejt med kudden snart då antar jag om inte strömmen behagar att komma tillbaka till oss. Så detta är en stor nackdel med vintern tycker jag. Det finns andra nackdelar men inga som är så stora som denna.. Vet du om fler nackdelar?

Kommentarer
tarja

Kylan är en stor nackdel! Likaså att bilen blir kall eller/och så måste man få fram den under all snön, vägarna blir skit, folk kan inte parkera längre... finns massa minus med vintern mer än bara graderna...



Själv tycker jag det är skönt när strömmen går och det blir helt tyst överallt...

2010-11-24 09:11:55
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



Jessica

Jo det är klara nackdelar. Men när strömmen går hos oss kan vi inte göra ett skit. Inte elda för värme, inte städa för vattenpumpen funkar inte. Så allt annat är helt okej för mej så länge jag har ström.

2010-11-24 13:56:49
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/



pharkexarkn

Efebesuze sujogahi ugaqepuzu opuc conovodu eluwulaqo xanisoy foneka usa imapexul..

2012-10-16 12:53:47
URL: http://www.yohureyi.com




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0