Friday at last!

Har egentligen inte orken till att sätta mej här och skriva ett inlägg. Men jag gör det för eran skull, och för att jag kanske inte ska tappa de stackars få läsare jag har.. Haha..

Nu var 4:e dagen är avklarad imorn är den femte..  Ja, ni läste rätt.. Jag ska jobba imorn. Lättförtjänta pengar är det verkligen. Och det är roligt att gå till jobbet när man får göra det man vill. En apa hade klarat detta jobbet till och med. Så ni kan ju tänka hur simpelt det är egentligen.

Annars har veckan vart lugn, jag har hämtat Prinsen på dagis och brummat raka vägen hem, sen gjort det som behövts som att laga mat och plocka undan efter det och sen inte gjort mycke mer. Jag har somnat mellan 20-21 varje jävla kväll. Igår fick jag tvinga mej själv att vara vaken till klockan 20.. Haha Nu ikväll blir det inte så mycket mer ’n vanligt. Prinsen nattas vid 19 sen är det slöa-tajm. Upp tidigt och iväg till jobbet.

 

Jag gör ett längre inlägg när jag känner att jag har tiden/orken


Kommentarer
Tarja

Skönt att du trivs på jobbet !

2010-10-01 22:48:26
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0