Ingen förbättring..

Snarare försämring på Prinsens feber.. Han har sovit hela natten, men jag har hört honom hosta ett antal gånger. Och han sov till halv 7. Han fick sin "morgonlelle" och inte ens det ville han äta upp allt utav. Sen tog vi tempen, 40,3, och sen låg vi på soffan och myste under filten jag och han, helt plötsligt sov han :s det har ju inte hänt sedan han var en liten skit att han bara somnar sådär.
Så idag blir det att åka och hämta mormor så får vi se huruvida jag jobbar imorn eller inte. Känns lite jobbigt att gå till jobbet när han har såpass hög feber. Men det återstår att se imorn.
Annars blir det att bara handla lite idag. Nicke har gått ner i garaget för att byta mina däck. Prinsen ligger i sin säng och sover. Lyckades bära upp honom utan att han vaknade tll alldeles för mycket. Stackars mammas älskling.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0