nu tar vi kvällen

Känner att det är dax för en liten uppdatering, även om jag kanske inte har nåt vettigt att skriva kanske. Jag har inte riktigt haft tiden till att uppdatera då Prinsen är sjuk... IGEN! Men åter så är mamma/mormor här hos oss och tar hand om lilla sjkuklingen :) Men när jag kommer hem från jobbet så är det ju så att jag får ta över och underhålla honom så mormor får en chans att återhämta sej. Men imorn blir det dagis för hans del. Känner att han e såpass pigg, och han har dessutom vart feberfri idag :D Så vi ger oss på detta. Önska oss lycka till :)

Annars är det lugnt. Inget annat som händer här känner jag. Fredag ska vi iväg till Rångedala och ha lite "firmafest" med Nickes jobb. Mormor är snäll och passar Prinsen. Annars är inget annat i helgen bestämt. Nån som vill leka med oss? Nicke ska iväg och jobba lite på lördag men jag och Prinsen är öppna för förslag :D

Nääe, nu ger vi upp för idag tycker jag och tar kvällen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0