snö?

Halva veckan är gjord. Jag har inte mått helt 100 denna veckan heller, men jag har tagit mej i kragen och släpat mej (med trötta ben) till jobbet. Väl på jobbet har det gått nåt så när bra. Det blir kämpigt när illamåendet och huvudvärken tar över. Men bara att bita ihop och tänka på lönelappen :)

Prinsen har varit så duktig på dagis så det inte är klokt. Ätit massa bra och sovit har han gjort himla bra med. Det värmer så i mammahjärtat när man får höra det :) Idag hade dom busat med en handuk och lekt "tittut" tänk att nåt så enkelt kan roa en liten kille så länge, det är helt otroligt!

Nu varnar dom visst för snö med. Ska komma inatt eller imorn. Känns ju tryggt att mina vinterdäck ligger i garaget! Ironi! :D Blir väl att kasta på dom till helgen antar jag. Blir mycket att göra till helgen. Jobba, byta skor på bilen, vara hundvakter (ev.) fira mamsen, köpa vinterskor till Prinsen.. Oj oj oj.. Blev trött redan nu..

Tror faktiskt jag ska ta o knalla upp på 2:a våning och ta mej en dusch..

På återseende! :)

Kommentarer
Jeanetteee

var glad att du har vinterdäck i garaget, det har inte jag :(

2010-10-21 07:11:24
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0