Tooorsdag!

Prinsen skulle upp lika tidigt som jag idag, så nu sitter han och tittar på det j****a Mora Träsk. Det gör honom lugn, så att jag kan få göra mej i ordning i lugn och ro. Teven är en bra barnvakt många gånger. Allra helst när man behöver fixa nåt :)

 

Veckan har annars vart lugn tycker jag. Inte gjort väldans mycket när man kommer hem från jobbet. Fixat lite mat och eldat lite bara. Men det har vart skönt för jag känner mej inte helt frisk om jag ska vara ärlig, det är bara det att jag gömmer undan det så jag kan gå o jobba. Måste, måste, måste.. Kanske är lite dumt men jag känner att pengarna behövs. Så det får gå så länge.

Nu är det nog dags att borsta bissingarna på mej och lilleman..

 

Vad ska ni hitta på idag i det fina vädret det ska vara?


Kommentarer
tarja

Börjar du tröttna på mora träsk? hehehe jag blev hyfsat trött på Pippi ett tag...

2010-10-14 13:47:42
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0