100918

Hua vad det regnar och blåser ute idag. Känns ju inge bra. Ville ju hitte på nåt med mina ♥ idag. Men man har inte sån lust när man tittar ut när det regnar, blåser och haglar! Så det blir nog en inne dag idag. Jag har röjjt ordentligt i köket nu medans lillfisen nanar gott i sin säng. Ska bara orka plocka fram snabeldraken med. Som tur är kan jag faktiskt göra det när Prinsen vaknat (om jag inte hinner innan) då han tycker om att "åka med" :D Sist jag dammsög skulle hans skor minsann åka med, sagt och gjort dom åkte med en sväng.. Haha! Han har sina konstiga idéer den där lille killen.

Igår va vi ju en sväng i stan. Fikade med Stefan och moster Jenny :) Sen bar det av en svänga till Knalleland för att möta upp mamma och "Plastmamma" (Plastmamma = Min mammas kompis som har funnit i våra liv nästan hela tiden som alltid ställt upp som barnvakt till oss när vi va små) Plastmamma skulle köpa lite kläder och det va så kul och hjälpa henne att hitta kläder. Hittade ju till o med en liten top till mej själv :) För en gångs skull.. Hittade även strumpor till Prinsen, som jag har letat efter bra halksockar. Och på Kapp Ahl hittade jag äntligen! Så det blev ett helt gäng, så nu behöver han inte ha strumpor på ett tag! Hehe..
Sen åkte vi hem till mamma och drack en kopp kaffe! Sen hämtade jag Pizza till vårat fredagsmys och sen bar det av hemåt! Skööönt efter en hel dag i stan! Det är skönt o komma hemifrån... Men så skönt det är att komma hem igen!

Vad ska ni hitta på i blåsten?

Kommentarer
tarja

Jag har faktiskt inte en aning om vi ska hitta på idag... Kanske få lite fikabesök om jag har tur ;)

2010-09-18 11:18:41
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0