9/11

Idag är det 9 år sedan attackerna mot World Trade Center.. Herregud, vart tar all tid vägen? För 9 år sedan var jag 18 år! Herregud! Vill inte ens tänka tillbaka på de. Är nöjd med livet som är nu, varför ödsla tid på att tänka tillbaka på den tid som gått?

Idag fyller käre lillebror år. Det ska vi fira genom att åka dit och fika. Jag sa till han att jag ville ha en jordgubbstårta med massa massa massa grädde på.. Men tror dock inte jag får det =( Tycker han e dum! Haha, han fyller år och jag tycker han ska baka tårta till mej, är det inte så det ska va?!
Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt. Skulle vilja hitta på nånting men samtidigt säger min kropp till mej att vi ska ta det lugnt. Får se vem som vinner, jag eller kroppen!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0