Andra..

Dagen på jobbet idag. Och jag stormtrivs redan :) Man kan inte annat än och jämföra med ett liknande jobb jag haft (ni som känner mej vet vad jag menar) Mycket bättre folk, ingen som springer med ”piskan” , inget tjafs hela tiden om att den gör si och den gör så. Alla gör det dom ska och ingen gnäller om man stannar till för att tjôta lite skit.

Det allra roligaste var igår när jag skulle bli upplärd, jag och Tobbe går iväg, ska precis passera en tjej som vi hälsar på. Säger hej och fortsätter gå men vi tittar till på varandra en gång till och konstaterar att vi känner varandra. Då var detta Anette från min tid på Fristads. Gud vad skönt! Någon att prata med på rasterna.. Tobbe tyckte då att det kanske var en bra idé att Anette lärde upp mej. Tyckte vi med, haha!

Dagarna rusar iväg där. Man har och göra hela tiden och det är aldrig nåt krångel. Hoppas bara detta håller i sej.

 

Nääe, nu har ni fått en liten uppdatering på vad som hänt. Fröken Karlsson är helt slut som människa och ska strax slänga sej i soffan, eventuellt kommer hon somna där med då Nicke inte är hemma.



Kommentarer
Tarja

Vad jobbar du med nu?

2010-09-29 19:48:09
URL: http://lillamambitchen.blogg.se/



Jessica

Nu är jag på Blåkläder i Svenljunga! Så det är nära och bra..

2010-09-29 19:57:02
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0