Bla bla bla

Nej nu börjar jag allt känna att mina ögon börjar bli fyrkantiga. Suttit här fan nästa i 3 dagar o kollar efter jobb. Jag har skickat iväg tusen ansökningar känns de som. Hoppas bara de e någon som nappar!

Syster men karl och bäbis va här en stund innan. Dom skulle hämta vårat ena köksbord som dom behöver låna till helgens dop! Som ska bli dundermysigt. Kommer massa folk som man inte sett på flera år. Att det ska krävas ett dop för att få till en träff är ju lite märkligt måste jag ju säga. Men samtidigt räknade ju inte syster med att dom skulle komma heller. Hehe.. Så vi skulle nog bli runt en 30 tal personer tror jag. Oj, oj, oj.. Känner en liten kille som kommer vara helt slut efter den dagen. För o inte tala om dopbarnet :)

Nu har jag precis kastat i mej en liten Billys Pan Pizza, Prinsen nanar och jag tänker faktiskt inta ryggläge i soffan en stund. Blir ju dum i huvet att söka alla dessa jobb..


Kommentarer
Tarja

Ett av mina barn sover, bara ett kvar sen blir det soffläge för mig oxå :)

2010-09-22 19:17:34
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0