Dagen såhär långt

Dagen idag började kl 5. Då gick vårat alarm :) Nicke va snäll även denna morgon och gick upp och hämtade det mänskliga larmet. Men han var ändå inte sugen på att gå upp, jag vet inte vad han ville egentligen, men han slukade hela "lelleflaskan" med en gång. Mamma var inte sååå lycklig på att gå upp kan jag ju tillägga.
Vi busade och stojjade lite. Men när klockan blev runt kvart i 7 började prinsen klia sej i ögonen och bli allmänt tjurig. Så jag gick upp och la honom. Pang sa det så sov han. Fick väcka honom en timme senare då det var dax att bege sej till dagis. Han var fortfarande inte sugen på att gå upp :/  Men jag fick på honom klädrna och satte honom i bilen och körde till dagis :)
När jag var på väg hem från dagis gick tanken i huvudet på mej: -gud vad skönt det ska bli att göra ingenting det behöver jag idag (ingenting denna gången skulle vara ingenting) Men på väg hem ringer telefonen:

Jag: Ja det är Jessica
Mannen i luren: Hej, jag heter Dennis Lenberg och jag ringer från Aktiebolaget Söder & co
Jag: Nämen Heeej!
Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla..... osv, osv
Dennis: Jag undrar om du har tid att komma hit till oss idag för ett möte?
Jag: Ehhh.. Jaa.. Vilken tid?
Dennis: Ja, när kan du?
Jag: Nu... Eller ja, om en stund..
Dennis: Bra! Då säger vi 9,30!
Jag: Absolut! Ses då!

Jag fick i ilfart hem och byta om för att sedan sätta mej i bilen och bryta mot varje hastighetsbegräsning på vägen till stan, för att komma dit klockan 9,25. Och för att sedan få sitta och vänta i 20 minuter. Typiskt va?! Meeeeen det var det värt, för imorgon 6,30 ska jag inställa mej utanför Blåkläder i Svenljunga :) Guud vad underbart! Så det vart ingen direkt lugn dag idag..

Får se om jag hinner skriva ett till litet inlägg innan det är dax för dejten med kudden ikväll. Men kanske hinner det när gubben tittar på Nyheterna :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0