Djurparken 12/9

Ja! Idag begav vi oss till djurparken. Nickes jobb bjöd så då tänkte vi att vi ändå kunde gå då vi slapp betala själva :p haha.. Vädret var ju dock inte på vår sida direkt. Kom en och annan skur men vad gör man inte för Prinsen. Men det var ju så sjukt mycket folk så vi kom inte ens in i aphuset, tyckte jag var lite tråkigt då Max tyckte det va så roligt när jag va där med han sist =) Men tur i oturen så skulle dom precis ge dom lunch när vi va där så dom kom ju ut till oss istället =) Max tyckte dom va fina (tror jag) haha.. Han tittade hela tiden på dom iaf. Och då ska vi inte prata om hur han sken upp när han fick se nallebjörnarna! Åhh jisses vad glad han blev. Dom badade och grejjade när vi va där =) Tog några kort på dom men dom kommer upp senare. För nu ska jag gå och slå ner rôva i soffan och mysa med min prins innan det är dax för natten för hans del..
Hoppas bara att han är lika pigg imorn så han orkar med dagis. Känner att jag inte kan vara hemma nu med han. Inte nu när jag fått såpass mycket jobb som jag fått.. Dessutom är ju min sista dag på torsdag, får se om han ringer och ändrar sej.. Kan ju alltid hoppas så jag inte behöver stressa med att hitta ett nytt jobb..



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0