Fredagsmyyys!

Precis hemkommen efter lämning på dagis. Det går bättre för var dag som går. Känns bra. Han har ju vart megaduktig på dagis denna veckan. Igår va nog det roligaste av allt.. Dom är ute varje dag mellan halv 10 och 11,15. Igår va Prinsen såååå trött så han somnade i gungan när dom gungade. Haha! Då är man bra trött, jag menar han älskar att gunga, det är bland det bästa han vet (förutom att jaga katten :p)

Igår efter jag hämtat honom drog vi till stan för att träffa båda mostrarna, Tant Lotta och Tant Helen :)
Vi fikade lite, tjötade skit opch kikade lite i affärer. Jag köpte ingenting även om jag hittade lite till Prinsen! Duktig tjej! Sen begav vi oss hem till mormor en svänga på en kaffe. Efter det åkte vi hem och gjorde ingenting. Och denna gången gjorde vi verkligen ingenting vi myste i soffan till Mora Träsk. När klockan blev sisådär 18,30 åkte jamisen på och en kvart senare var det dax för "lelle" Sen va det bums i säng, han somnade på nolltid. Sen satt jag och la in lite räkningar och kikade lite tågbiljetter till min kära syster som förhoppningsvis kommer idag :) Jag menar jag har ju sett fram emot Gekås hela veckan :p haha!

Annars blir det en lugn dag idag. Ska åka till affären bara och inhandla kvällens mysmat. Tror allt det blir kebabkyckling i pitabröd idag, mmm :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0