Freeeeedag!

Äntligen har fredagen kommit! Jag bara älskar Fredagar! Då vet jag att älskling kommer att vara hemma med oss i hela 2 dagar innan det är måndag igen..

Idag ville Prinsen upp kvart över 5. Älskling gick in och hämtade han, la han jämte mej i hopp om att han skulle somna om.. Det kunde ju vi tro :)
Så det va bara att gå upp.. Kaffe! Åhh vad gott det va! Prinsen busade så mycke så moster vaknade.. Inte va hon lessen för det väl? Haha.. Nu sover han igen och jag sitter med min blekning i håret. Äntligen! Har sett ut som hej kom och hjälp mej i huvet ett tag nu. Men nu är det ändring på gång. Behöver verkligen gå och klippa mej med. Får se vad ekonomin säger om det denna månaden :) Hoppas kan man göra.

Idag blir det nog en vända till stan med Moster. Bruncha lite med Stefan :) Har inte träffat stefan sen i höstas så det ska bli skojjsigt. Sen ikväll blir det nog väldans lugnt.. Tacos blir det nog idag.. Och naturligtvis Idol, om jag får bestämma :)

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0